Известие

Collapse
No announcement yet.

малко помощ за монтаж на термостат от рено 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
    защо правите глупости... Еднократно давате пари за термостат и го ползвате 5 6 години. Защо е нужно от цигании... има от 60 до 130 лв термостати в зависимост от марката. Дори и най-евтиния ще изкара няколко години спокойно.
    Глупост е да дадеш 60-130лв за една празна коруба в която са сложили термостата,това е глупост колега.
    Ти си купувай оригинални,ние слагаме заместител който не прехвърля 12лв. работата му е същата.
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      този отвор служи да има минимален поток покрай "сензора" така че той да усеща по-адекватно температурата на охладителната течност.въпрос на техническо решение. от него няма да ти изстива колата гаранция.

      ако искаш, монтирай си термостат за 130лв който върши точно същата работа като този за 10лв.
      Почне ли се с циганиите край няма да имат, днес термостат утре тел и след 2 години ще е боядисвана със спрей от практикер и с 4 различни гуми по размер и шарка :X
      това е нещо което се сменя 2 пъти в живота на един атомобил :X

      Comment


      • Хайде да се придържаме към темата? А тя е : "малко помощ за монтаж на термостат от рено 5"
        Не е за или против,замяната на термостат с такъв от рено 5.
        Нека да не пълним темата с излишни коментари,това само пречи на хората които са решили да направят тази хватка да се ориентират и да почерпят информация.
        Колега ладите и жигулите се оправяха с тел едно време.
        Явно говориш от собствен опит.
        Придържайте се към темата.
        Нищо лично. Бъдете здрави
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • Лично мое мнение е, че ако една част може да се замени с по евтина, (която върши също толкова добре задачата си) е безсмислено да даваш ненужно пари. В случая се купува марката, защото термостата от рено, по нищо не отстъпва като работа от този от алфата

          Comment


          • Изминах вече почти 500км. Повечето извънградско,минах през Петрохан качване спускане заковава на 80 и не мърда. Който се чуди дали още да прави замяната,да не го мисли,действайте смело.
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • Колеги аз смених моя термостат мин. зима с оригинален и извънградско ми пада темп. под 80 и държи някъд 70 75 не знам дали това е нормалната работа на двигателя и дали термостата пак е заминал, градско в София по задръстванията в момента качва над 80 и вкл. перката охлажда и пак така. Нормално ли е това?
              -------------------------------
              ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
              ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

              Comment


              • Доста е коментирано по въпроса,от темите които изчетох,мненията на по запознатите хора са,че работната температура е 80 градуса.
                Дали уреда не ти дава отклонение?
                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                Comment


                • да ти кажа нямам идея, но перката ми се вкл. на 90 градуса и като гледам уреда стрелката си е някъде там...
                  -------------------------------
                  ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                  ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                  Comment


                  • и при мен го има същото , карай си и си свиркай.
                    Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
                    Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

                    Comment


                    • Здравейте колеги, днес и аз си правих тестове с термостата от Рено, който монтирах и съм доста доволен. По принцип карам колата повече на къси разстояния, но днес след 10 км. спускане температурата не падна както преди.Спадна съвсем малко под 80 гр. а не на 60-70. Направи ми обаче впечатление, че с оригиналния малко по-бързо стига работна температура, а с този малко по-бавно.

                      п.п. Другото което ме зарадва е, че сега има по-хубаво парно от преди. Преди да го сменя нее имало толкова хубаво парно. Незнам на какво се дължи това?!
                      ПОЗДРАВИ!
                      Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                      Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                      Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                      Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                      Comment


                      • Когато термостата е отварял по-рано, малкият кръг се е охлаждал от големия и респективно не е имало добро парно.

                        поздрави

                        Comment


                        • 1234

                          Защо трябва от старият термостат (оригиналният на колата) да се изтърбушат чарковете вътре за да се монтира този от рено 5.... Не може ли направо да се набие термостата в маркуча да се върже и готово 🤔

                          Comment


                          • Ха представи си, че поради някаква причина затвори и остане в затворено положение. 5 минути работа е. Над 3 години съм с термостат от рено и всичко е наред.

                            Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment

                            Working...
                            X